Maybe came back

Десь в якогось блоґера читав, що переважна кількість статей в українській блогосфері такого ж характеру як і цей мій допис. Тобто раз в пів року всі пишуть вав я вернувся, читайте мене і всьо буде ок. Ну такі невтішні тенденції починають потроху згасати, дехто йде і не вертається)) а хто вертається старається регулярно щось писати. От і я своїм дописом кажу що в мене прокинулось бажання дописувати частіше ніж 2 рази на рік:) правда не знаю на чи довго це бажання триватиме, але то зараз не важливо, зараз важливо що воно є і потрібно його використовувати. Ну а щоб цей допис ніс якусь користь дам вам посилання на enetri де написано як дивитись IPTV трансляцію українських телеканалів, що в зв’язку з матчами Ліги Європи і Ліги чемпіонів для мене було дуже хорошою знахідкою.

Немає коментарів:

Дописати коментар