люди

Я не знаю як інші люди, але я останнім часом почав виділяти серед натовпу людей яких би я "застрілив"( не в буквальному значені, просто я зараз не маю уявлення як їх поремонтувати). А "застрілив" би того, шо вони фест портять уявлення про ідеальне суспільство, ну звичайно шо то уявлення є чистомоїм. І цілком можливо шо в якомусь іншому уявлені мене тоже хочуть "застрілити", але чого мене мають непокоїти чиїсь ідеали, в мене є свій і тре його створити. Ну стріляти я нікого не планую. Але вбити ті стереотипи і ідеали які змушують людину поводити себе так, шо в мене виникає бажання її "застрілити".  Але як то всьо побороти і тих всіх  "перестріляти" я ше не придумав. Ну бо то треба знайти корінь того всього і з ним боротися. А поки буду старатися підтримувати гармонію і шукати причину.....

Немає коментарів:

Дописати коментар