я троль

в кого гарний настрій не читайте далі




Колись давно, в часи моєї інтернет юності мене обізвали тролем на одному сайті(ґіковського спрямування) за бажання швидко заробити карму непродуманими постами. І ось як мене назвали значить маю право трохи потролити.
То був вступ а зараз буде сам причина тролингу. Зараз почну плювати гімном на всіх і на себе. Чому я "негодую" а тому що трхи всьо мене дістало і хочу виплеснути ту жовч яка капельками назбирується в середині. От перше що мені неподобається, що багато людей плачуть що тяжко заробляти, що закордоном люди більше отримують і так далі. А знаєте яка тому причина. А основна причина в тому що ми виготовляємо гімно. А хто хоче за гімно платити багато. Ні звичайно не всі і не все що виробляється є гімном, але більшість є гімном. Продукція - гімно, послуги - гімно. Подивіться навколо все завішане гімняною рекламою, яка рекламує гімняні продукти і послуги. Телебачення гімно яке тіке може переклада чужі продукти які здерті ще з інших продуктів. В сфері послуг теж саме гімно. Маршрутки, таксисти, продавці, лікарі, міліціонери, депутати. А особливо депутати то є найбільше і найгімняніше гімно. Політологи гімно, бо неможуть зробити нам образ нормального депутата. А головне люди гімно бо все то гімно їдять і не збльовують. І Я гімно бо тоже зі всіма їм(деколи легенько зригую але потім далі їм).

йой скільки я там навалив, але не все так погано, це тільки моя точка зору, а що ти побачиш коли ти в гімні і в тебе запихають гімно. Може комусь там все бачиться в світлих пастельних кольорах.......

Немає коментарів:

Дописати коментар