....

Тільки що(попередній пост) написав якусь таку х..ню(як і десять з половиною попередніх дописів), і подумав, а що як я колись стану якимось відомим хлопом і всі мої недруги(бо без того не буває) прочитають ті всі записи опублікують їх і скажуть що я слабий і з всякими поганими нахилами на всіх гоню(на себе частково також) і таке всяке. І тоді піднімиться такий резонанс в інтернетах і всяких медіах, і будуть писати про мене і казати ну і шо шо він такий відомий і багатий, зато він всяку тупорилу фігню писав і взагалі в нього не все ок з башкою.... Але то всьо так думки в голос, бо коли я стану великим і знаменитим мені буде насрати шо всі говорять(я і зараз беру до уваги думки цікавих мені людей). А як не стану мега, то ті троє людей які читають мої писульки і так вже звикли до тої фігні....



..... не от знов щось не то написав, ще й з помилками

Немає коментарів:

Дописати коментар