Auctions / Мій ebay

Давно хотів зареєструватися на , але щось було ліньки. І от мені тре було дістати один ПЗП на 8МБ, який я ніде не міг знайти тільки там. Ось і це стало поштовхом для реєстрації. Спочатку тре було відкрити карточку для проплати через . Відкривати повноцінну Visa Classic чи Maestro, було дорогувато і непотрібно. Тому моя увага спинилася на віртуальних, які нормально підходять до моїх потреб. А шо до чого і де ліпше я не знав, того полазив по сайтах банків, і вибрав для себе пару ідей. Спочатку я хотів гроші онлайн, але її відкривають тільки в головному відділені банку, а мені туди йти не хотілося. Потім я пішов взнавати інформацію на рахунок приват 24, на тому і спинився. Відкрив собі долярову миттєву карточку, яка відкривається миттєво і коштує всього 5 долярів. Потім зареєструвався на приват 24, довго мучив їхню онлайн підтримку шоб вони мені сказали шо я маю відкрити картку Visa Internet написавши листа операціонисту(там в верхньому правому куточку є така штука), в листі кажете, що вам треба картку Visa Internet і пишете свій логін і ПІП. Вам прийдуть реквізити картки. Потім з тої долярової місцевої кидаєте на неї гроші і можете реєструвати її в сь і це стало поштовхом для реєстрації. Спочатку тре було відкрити карточку для проплати через PayPal. Там потім тре буде підтвердити картку, то ви в приват 24 пишете знов в онлайн допомогу, щоб вони вам дали той код на підтвердження до PayPal, там дадуть вам форму на заповнення, після чого дадуть сам код, яким активовуємся на PayPal. Потім спокійно реєструємося на ebay. І здійснюємо покупки. Але бажано звернути увагу на одну штуку там перед підтвердженням оплати за лот, на останньому кроці буде писати скільки ви маєте заплати і якщо там пише, шо ваші доляри переведе в гривні по такому то курсу, то виберіть шо ви такого не хочете і хочете шоб запит був в долярах, адже там курс порядка 9 з копійками при нинішніх 8 так шо то обійдеться вам не вигідно. Ніби все, як прийде мій товар то я напишу))))

П.Н. Схочете я ше шось буду писати про свої походеньки по ebay.

Немає коментарів:

Дописати коментар