Червоний кульок з лахами або метеликовий ураган

Чи може помах крил метелика в Нью-Йорку
викликати тайфун в Пекіні?

    Сьогодні, як і кожної неділі навчального року, свій шлях з Ходорова до Львова, я долав двогодинним приміським дизель поїздом. Всі ці п’ять років мій багаж складається з одного наплічника з речами та сумки з ноутбуком.  В принципі всі потрібні мені речі можна вмістити в той рюкзак. Але цього разу мама дала мені кульок з черешнями, полуницями та іншою городиною. Оскільки всі приколійні пейзажі на цім маршруті вже вивчені майже на пам’ять, то шлях в поїзді я вбиваю книжками. Книжки - це найбільші та найагресивніші кілери часу, і чим книжка цікавіша тим більше годин вона здатна знищити швидко й безпощадно))). І от цієї неділі я зачитався Андруховичем. Дочитавшись до зупинки, я взяв свій рюкзак і ноутбук і вийшов в тамбір. І от перед самою зупинкою побачив звичайне оголошення приклеєне скотчем. В оголошені повідомляється, що хтось загубив червоний кульок з одягом і просить повернути за винагороду. Я прочитав, посміхнувся і відразу зрозумів, що мій кульок з черешнями і полуницями стоїть у вагоні під сидінням))). Я швидко вернувся і забрав його.  
    От так, якби хтось не забув свій червоний кульок з одягом, я б забув свій кульок з черешнями))) А хто знає які події змусили власника червоного кулька з одягом забути його в тому самому поїзді)))

Немає коментарів:

Дописати коментар