Халява

Багато хто вже чув про халяву від лайфу. Хто не чув, тому коротко: пишеш їм на поштц свій блог, свою пошту(нашо її писати як то видно від кого прийшла, і хто схоче відсилати листа не зі своєї пошти), і номер телефону, і получите ви пакет лайф комунікатор де тих мегабайт, хвилин на всяких операторів, ммс і смс по сто, а на лайф безплатно. І так кожного місяця протягом цілого року. Ну халява то звичайно круто, але є вже в мене досвід користування їх інтернетом. Коли я тіко почав сюда(в інтернет) залазити, то лазив через siemens m55 з пакетом лайф де за 60 грн мав один гігабайт безплатного інтернету(0потім ціни подорожчали). А коли закінчувалися мегабайти, то їло по стандартному за великі гроші. І от тим індикатором закінчкння мегабайтів було те, шо швидкість інтернету зростала в кілька раз. Так шо й зара в мене закрадаються підозри до тоїво халяви. Але то таке, як пришлють мені то я подивлюся як там вони швидкість ділитимуть.

Немає коментарів:

Дописати коментар